Naujienos
Lietuviai vis lengviau papurto pinigines vardan išskirtinių patogumų

„Šiemet itin pajautėme, jog Lietuvos rinka yra ne tik pribrendusi dideliam kokybiškų renginių kiekiui, bet ir gali už papildomus patogumus sumokėti daugiau. Mokančių už privilegijas lankytojų skaičius išaugo net 50 procentų“, – pasakoja „Siemens“ arenos vadovas Andrius Žiauberis.

 

Už metinę narystę BMW klube reikia sumokėti nuo 349 eurų, o neturint narystės – vienkartinę priemoką, siekiančią iki 7 eurų. Vis dėlto publikos tai neatbaido, netgi priešingai: 2016-2017 m. sezoną BMW klube koncertus ir sporto renginius stebėjo beveik 30 tūkstančių žmonių, kai iš viso šį sezoną „Siemens“ arenoje apsilankė 350 tūkstančiai žmonių.

 

Komfortą besirenkančių lankytojų skaičius auga jau ne vienerius metus. Prieš dvejus metus „Siemens“ arenos sezono metu BMW klube iš viso apsilankė beveik 17 tūkst. žiūrovų, prieš metus – daugiau kaip 20 tūkstančių.

 

Speciali vieta automobiliui, atskiras įėjimas, geriausio matomumo zona ir komfortiškesnė kėdė, išskirtinis maisto ir gėrimų asortimentas – tokiomis privilegijomis mėgaujasi apsilankiusieji BMW klube. Klubui priklausančiose tribūnose telpa daugiau nei 1000 žmonių. Kaip priemonę paskatinti savo darbuotojus ar užmegzti gerus santykius su partneriais BMW klubą pamėgo ir verslo bendrovės – metinę narystę jame įsigyja per 30 Lietuvos kompanijų.

 

Bendrovės „House24“ pardavimų ir rinkodaros direktoriaus Nerijaus Laurinaičio teigimu, pirmą kartą apsilankius „Siemens“ arenos BMW klube, vėliau nebekilo klausimų, kur stebėti varžybas ar renginius.

 

„Patiko čia nuo pirmo karto, ir dabar žiūrėti krepšinį ar koncertą yra vienas malonumas. Puiki vieta atsivesti žmones, su kuriais reikia aptarti verslo reikalus, ir draugus, su kuriais smagu leisti laisvalaikį. Tiesa, draugų, kuriuos tenka vestis, beveik nebeliko – jiems taip čia patiko, kad patys nusipirko klubo narystes“, – šypsojosi N. Laurinaitis.

 

„Siemens“ arena prognozuoja, jog per spalio mėnesį prasidėsiantį 2017-2018 metų sezoną BMW klube apsilankys 35 000 – 40 000 žmonių. Pasak A. Žiauberio, toks augimas planuojamas dėl didesnio renginių skaičiaus arenoje, taip pat ir dėl vis gerėjančios lietuvių finansinės padėties, kuri leidžia ne tik dažniau vaikščioti į renginius, bet ir rinktis aukštesnės kokybės paslaugas.

2017-10-06„Siemens“ arena skelbia naują maratoną šalyje
2017-09-28„G&G Sindikatas“ uždegs Šviesą Vilniaus ir Kauno arenose
2017-09-28Lietuviai vis lengviau papurto pinigines vardan išskirtinių patogumų
2017-09-20Sporto užkulisiai: klubo „Šviesa“ rankininkai ruošiasi sezonui
2017-09-18Panevėžyje – LKL sezono atidarymo rungtynės
2017-09-11Gimtadienio proga - mažiausiųjų panevėžiečių dovana miestui (nuotraukų galerija)
2017-09-06„BIX“ jubiliejaus priešvakaris: paroda, dokumentika ir pokalbių šou
2017-08-31Dar viena „Cido“ arenos dovana Panevėžio mažiesiems
2017-08-29Martynas Levickis pristato būsimą koncertų turą „365“
2017-08-20Šeštadienis festivalyje „Karklė Live Music Beach 2017“ – apsilankė net 15 tūkst. žmonių